Ruilen en Retourneren – Passionss.nl
Meteen naar de content

Betaal achteraf en veilig met

Klarna

Binnen 24uur gratis verzonden!

    Ruilen en Retourneren

    Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij Passionss, streven wij ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij hebben gekocht van onze leveranciers. Als je problemen hebt met de verzending of het product en je bent gefrustreerd, neem dan contact met ons op en ons team zal je direct helpen.

    Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

    Als je besluit om je producten naar ons te retourneren binnen de 14 dagen bedenkperiode, is het goed om te weten dat wij het volledige bestelbedrag binnen 5 werkdagen naar jou zullen terugbetalen, zodra wij het product hebben ontvangen. De kosten voor de retourzending kunnen wij helaas niet vergoeden.

    Volg onderstaande stappen om je product te retourneren:

    1. Kopieer het retourformulier onderaan deze pagina en vul deze zo volledig mogelijk in
    2. Stuur ons een mailtje op klantenservice@passionss.nl waarin je aangeeft dat je je bestelling of een deel van je bestelling te willen retourneren
    3. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij het retour kunnen accepteren. Zij zullen je ook voorzien van het retouradres (Let op: dit is niet het adres op onze website)
    4. In het geval dat we jouw retour kunnen accepteren doe je het volgende. Pak het retour te zenden product weer netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking
    5. Verzend het pakketje naar het retouradres dat je ontvangen hebt van onze klantenservice
    6. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code
    7. Wanneer je pakket is aangekomen en gecontroleerd zullen wij het bestelbedrag van de geretourneerde producten terugstorten middels de betaalmethode waarmee afgerekend is 

    Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen helaas niet geretourneerd worden:

    1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
      b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk);
      c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
      d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
      e. een aantal producten in de categorie "Beauty" en  "Lifestyle" kunnen wij helaas niet retour nemen, dit heeft te maken met de hygiëne van dat bepaalde product. Benieuwd naar welke producten dit zijn? Stuur gerust een mailtje naar onze klantenservice!

    Annulering van geplaatste bestellingen

    Wij willen onze klanten de beste prijs/kwaliteit garantie bieden. Daarom worden onze pakketjes rechtstreeks vanuit de fabriek verzonden. Alle bestellingen worden direct naar de fabrieken verzonden, vanwege deze processen is het helaas niet mogelijk om de bestelling te annuleren. 

    Vragen hierover? Stuur gerust een mailtje naar klantenservice@passionss.nl.

    Beschadigde producten bij aankomst

    Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

    Voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

    Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact opnemen via klantenservice@passionss.nl.

    Productiefouten of defecten na gebruik 

    Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat zich na enige tijd een productiefout voordoet. Het moet echt gaan om een gebrek. Met andere woorden: het onderdeel is kapot en het voldoet niet meer aan de norm die de fabrikant heeft voorgeschreven. Slijtageonderdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. Onder slijtageonderdelen vallen onder andere maar niet uitsluitend:

    • Aandrijfriemen
    • Accu’s,
    • Remblokjes en -schijven, remvoeringen, remtrommels,
    • Kettingen, lampen, pignons, banden en slangen
    • Bewegende onderdelen in de breedste zin van het woord

    Voor vragen over productiefouten of defecten na gebruik kun je contact opnemen via klantenservice@passionss.nl.

    Levering van verkeerde producten

    Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms bestellingen doorheen glippen en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste bestelling op.

    Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact opnemen via klantenservice@passionss.nl.

    Veelgestelde vragen over ons retourbeleid
    Mocht het nog niet duidelijk zijn dan hebben we hier enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid opgesomd:

    1. Wat is de retourperiode?
    Je kunt een product binnen 14 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen.

    2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
    Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten niet geopend zijn geweest. Alle klanten moeten na het retourneren van het pakket contact met ons opnemen en ons voorzien van Track & Trace gegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
    Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

    3. Waarom kunnen de beauty & health producten niet worden geretourneerd?
    Een lijst van hygiëne producten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): BH, gezicht reiniger, gepersonaliseerde producten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

    In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

    • de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of bewerkt of door een derde laten repareren en/of bewerken;
    • de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de aanwijzingen van de tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld
    • het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft uitgevaardigd of zal uitvaardigen met betrekking tot de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
    • hygiëneproducten kunnen niet worden teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen.

    4. Moet ik betalen voor mijn retourzending?
    Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.


    5. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen?
    Nee moet contact met ons opnemen voordat je een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres anders kan zijn dan het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.


    6. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
    Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op klantenservice@passionss.nl. Het team van Pasionss werkt zeven dagen per week. Wij garanderen altijd een reactie binnen 3-5 werkdagen en helpen je graag verder!


    7. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
    Voor de snelste oplossing, voeg een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

     

    Retourformulier:

     

    Retourformulier  

     

    Retourvoorwaarden  

    Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.  

    1. Download het retourformulier hier en vul deze zo volledig mogelijk in. 
    1. Stuur ons een mailtje op klantenservice@passionss.nl waarin je aangeeft dat je je bestelling of een deel van je bestelling te willen retourneren. 
    1. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij het retour kunnen accepteren. Zij zullen je ook voorzien van het retouradres (Let op: dit is niet het adres op onze website). 
    1. In het geval dat we jouw retour kunnen accepteren doe je het volgende. Pak het retour te zenden product weer netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking. 
    1. Verzend het pakketje naar het retouradres dat je ontvangen hebt van onze klantenservice.  
    1. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code  
    1. Wanneer je pakket is aangekomen en gecontroleerd zullen wij het bestelbedrag van de geretourneerde producten terugstorten middels de betaalmethode waarmee afgerekend is.  

    Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen helaas niet geretourneerd worden:  

    1. a)  Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
    2. b)  die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk);
    3. c)  die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    4. d)  die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    5. e)  producten in de categorie "Beauty", "Kids & Baby" en "Sport" kunnen wij helaas niet retour nemen, vanwege COVID-19 maatregelen omtrent hygiëne. 

     

    Instructies retourneren  

    Terugsturen  

    Zorg ervoor dat:  

    • De artikelen compleet zijn  
    • De artikelen in originele, onbeschadigde verpakking zitten  
    • Dat de kopie-factuur en retourformulier zijn bijgevoegd  

     Handige tips  

    We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Hier nog wat handige tips. 

    • Zorg ervoor dat je de artikelen goed inpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport.  
    • Om afval te besparen kan je de doos gebruiken waarin wij het product naar je hebben verstuurd. 
    • Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is.  

    Versturen  

    Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.  

    Retour adres

    Contact Naam: Wei Xinhong
     Adres: Lane 1177, Jianlan Road, diagonally opposite to the south gate of Lubao Technology, Yinzhou District
    Stad: Ningbo
    Postcode: 315100
     Provie: Zhejiang
     Land: China
     Tel: 15314562067

    Afhandeling  

    Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.  

     

    Retourformulier  

    Stuur onderstaand formulier ingevuld mee met de retourzending.  

     

    Gegevens  

    Naam: 

    Ordernummer: 

     

    Adres: 

     

    Gebruikte betaalmethode: 

    Postcode: 

     

    Iban: 

    Plaats: 

     

    Naam rekeninghouder: 

    Telefoon: 

     

    Datum retour: 

    Email: 

    Reden van retour:  

    Retourartikelen  

     

    O Defect  

    O Dubbel geleverd  

    O Verkeerd artikel  

    O Voldoet niet aan verwachting  

    O Transportschade  

    O Verkeerd besteld  

    O Anders, namelijk:  

     

    Aantal  

    Artikelnummer  

    Omschrijving 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Toelichting: 

     

     

     

       

    Beste prijs/prestatieverhouding

    Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van degelijke kwaliteit.

    Niet goed? Geld terug!

    Niet tevreden over jouw product? We helpen je graag!

    12.000+ tevreden klanten

    Meer dan 12.000+ klanten gingen je voor. Waar wacht je nog op?