Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe jouw bestelling verwerkt en geleverd wordt.
1. Het plaatsen van een bestelling
Het bestelproces van Passionss is zo eenvoudig mogelijk ingericht. Je dient je eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de zwarte knop met "Voeg toe aan winkelwagen" te klikken.
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan druk je op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" drukken.
De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Verder kun je zien dat iedere zending helemaal gratis geleverd wordt. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen we namelijk altijd de verzend- en leverkosten voor eigen rekening. Je kunt nu verder door op de knop "Ga naar betalen" te drukken.
Bij de betaalmogelijkheden heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op bybellice.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.
Nederlandse klanten:
- iDEAL
- Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
- Paypal
Belgische klanten:
- Bancontact
- Belfius
- KBC/CBC
- Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
- Paypal
Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen dien je op de "Bestelling voltooien" knop te drukken waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Wij nemen de verzendkosten van iedere bestelling voor eigen rekening. Al onze producten worden 100% Gratis bij jou thuis afgeleverd zonder verbogen kosten. Ook is er geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
2. Verzending van je bestelling
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk van gaan genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten hebben wij ervoor gekozen om pakketten in bulk te verzamelen en zodra we onze minimum drempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat jullie dit begrijpen en ons willen helpen met een betere en gezondere wereld.
Let op: Net als veel andere webwinkels is het extra druk voor ons en kunnen er vertragingen optreden vanwege een personeelstekort. Houdt hier rekening mee bij het bestellen. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Hieronder zie je het gemiddelde tijdsverloop van al onze pakketten:
- Na het plaatsen van een bestelling hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken. Doordeweeks zal dat 1 werkdag zijn, maar als je vrijdagavond of in het weekend besteld kan het iets langer duren.
- Wanneer je bestelling verwerkt is, zal deze verstuurd worden en duurt het gemiddeld 7 - 14 werkdagen voordat je bestelling geleverd wordt.
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na een paar dagen eenvoudig bekijken wanneer je pakket ongeveer arriveert. Je ontvangt per mail je persoonlijke tracking code waarmee je via onze tracking partner ParcelsApp je bestelling kunt volgen. Bekijk onze Track & Trace pagina over hoe dit werkt.
- Levering van je bestelling
Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan deze pagina.
Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.
Verloren pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.
Invoerrechten
In enkele gevallen van onze pakketten zal de douane een controle uitvoeren op het pakket dat aan jou geleverd wordt. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben wij er helaas geen invloed op. Het kan in enkele gevallen mogelijk zijn dat de douane een klein bedrag aan invoerkosten gaat vorderen. Echter, geen zorgen! We zien dat in 99% van de gevallen dit niet zal gebeuren. Worden toch douanekosten berekend? Neem dan contact met ons op.
Bijzondere extra inklaringskosten en/of invoerrechten zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn voor rekening van de klant.
Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Passionss de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.
Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.